torsdag 29 januari 2009

Tacos+vin.

Nu är det bestämt. Vi ska köpa trean på berget. Det blir skit bra. Billigt att bo dessutom ca 55 tusen över att köpa grejer för. Tex, tvättmaskin+torktummlare, inredning till Miltons rum + resten av lägenheten, diskmaskin, säng och kanske kläder. Kontraktet ska skrivas på lördag.

Imorgon ska jag jobba 10-18. Fick lite längre pass äntligen. Skulle egentligen bara jobbat mellan 10 och 13 haha ett skämt ju. Sen hem till svärföräldrarna och hämta upp Milton för att sen skjussa honom till syster Annette och hennes killar. Han får sova där för mamma Madeleine och Pappa Robin ska ha lite kul med kollektivet på gården. Tacos och alkohol.

Imorgon fyller min käraste pappa 62 år. Grattis i förskott älskade far. Hoppas du får en trevlig afton imorgon. Självklart kommer jag även att ringa dig. Puss och kram din madeleine!!

Jag vill ha sommar nu känner jag, kanske mest för att jag längtar till Töreboda så mycket. Njuter varje sekund jag är där. Man bara slappar och mår bra fullt ut. Åker nog ner i april som vi brukar.
Godnatt då!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag längtar åxå till "töris".Vi åker ju en sväng på lördag,men det är ju inte riktigt samma grej som när det är lite varmare,å ljusare ute.Hoppas att det går fort till sommar å sol,å ko-skit i hagen! ;)