lördag 17 januari 2009

Hur kul som helst!!

Nu ar det lordagmorgon kl ar 10.09 har i Spanien.
Solen har inte riktigt kommit fram annu sa darfor passar jag och Jessika pa att blogga lite.
Vi var snabba upp imorse for att knycka nagra bra solstolar. Jag sprang ned som en hast for att lagga vara handdukar pa nagra bra stolar innan vi gick for att ata frukostbuffen. Nar vi kom sen till vara stolar hade vi fatt en lapp dar. Det stod att man inte fick boka upp plats tidigare an 09.00. Jag kanske la vara handdukar dar 08.50. Lite smatontigt va?!

Vi har verkligen riktigt kul har. Skrattar fan hela dagarna igenom. Fnitterdrinkar vid poolen ar kalaskul. Det ar valdigt svart att tyda var folk kommer ifran har. Vi brukar forsoka lyssna oss till vilket sprak dem pratar som ligger precis bakom eller framfor oss vid poolen men alla verkar ha skit trakit och sager aldrig nagot till varandra. Kanna som att det bara ar vi som pratar, skrattar och har kul. Riktigt lyckad resa hittills.
Ikvall har vi planerat for att ga ut pa stan och kaka och kanske satte oss ned pa nagot mysigt stalle och dricka. Man blir lite latt instangd pa hotellet nar man har all inculsive. Man vill se lite annat ocksa an bara hotellomradet.

Inatt hade min kara bastis tydligen dromt vardrom men jag hade tydligen klappat henne pa kinden och trostat sa hon kunde somna om igen. Haha jag maste ha gjort det i somnad. Helt sjukt egentligen.

Nu har jag last ut min bok jag kopte pa alrlanda. Magdalena Graafs sjalvbiografi. Lite efter med att lasa bocker men nu har jag last den iaf. Herregud vilken annan syn man fick pa henne. Nu mar man daligt at att man 1998 skrek BUUUU till henne och Hannah Graaf pa Grona Lund nar dem upptradde. Far daligt samvete. Att hon ar nagon bimbo ar helt fel. Hon ar en stark manniska som endast ville ge allt till hennes lilla son. Hon gick igenom flera ar av misshandel av hennes kille och flydde genom landet tusen ggr. Hon kampade sig igenom allt hemskt och lyckades med hjalp av stark vilja, mod och goda vanner. Jag ar nu ett stort fan och beundrare till denna Magdalena Graaf sa det skriker om det.

Ratt skont att jag last ut den nu och ska borja pa Carolina Gynnings sjalvbigrafi som definitivt ar mer rolig och party. Maggans bok var sa hemsk att man lag vid poolen med tarar i ogonen varje dag. Man rikigt led med henne. Att hon hade en son som da var lika gammal som Milton gjorde inte saken battre. Man forstallde sig sjalv i hennes situation fast med Milton dar. Blaaaa ska inte tanka mer pa det nu.

Alskling:
Kanner saknaden varje dag efter er. Att fa ligga och mysa med dig och Milton i var mjuka sang ar nagot jag vill gora nar jag kommer hem hihi. Vara sangar har ar stenharda. Sa fort jag satter mig i den knakar den sjukt mycket. Garvar varje gang ocksa sa det ar val lite kul da. Hoppas ni far en rolig dag idag pa skansen och att Milton inte saknar mig allt for mycket. Gar sakert bra bara han blir aktiverad och far annat att tanka pa. Saknar att fa pussa pa er. PUSS!

Lycklig och glad ska jag nu ta mig ett bad.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej älskling ja va bra att ni har tid att blogga då, så att de inte bara e massa bada å läsa..Kul att ni har de kul på resan! Saknar dej oxå jätte mycket ska du veta.

Ja de här me skansen blev kanske inte riktigt vad vi hade tänkt men ändå, de började på morgonen med att Milton inte va på sitt bästa humör han ville inte åka å kolla på djuren å han ville absolut inte fika "å de e ju inte normalt" men vi kom iväg till bussen i tid i.a.f, sen blev de tåg åkining å de va kul väl inne på skansen yra vi runt ett tag i typ 5-6 minus grader, när vi väl kom till djuren va de bara en gris som lockade resten av skansen vara bara läskigt sa han å va jätte rädd så när vi kom till akvariet va de ingen ide att betala en massa $ för att bara springa igenom allt på nån minut, så Milton fick en bil från shoppen sen gick vi till ut gången.
Vi tog båten över till slussen å för att fika lite, men de hann vi inte med för milton somnade när vi gick på hornsgatan å titta på konst "kanske inte så konstigt att han somnade" haha, då åkte vi hem å jag köpte fika som vi åt hemma bara jag å Milton.
Nu ligger vi i soffan å tittar på tv, han säger att han börjar bli sjuk vem kan han ha fått de i från?

Vi saknar dej varje minut, timme å dag ska du veta puss puss puss å god natt på dej våran bästa mamma/sambo...!ÄLSKAR DEJ!