onsdag 16 september 2009

Affären.


I affären ville Milton som vanligt köra en egen liten vagn. Det är ju jätte skönt så jag slipper att bära tungt. Han brukar vilja köra racing i affären så jag sa till han innan att han skulle ta det lugnt med vagnen. Ganska duktig var han tills han ändå började köra rally in i en hylla. Då säger jag "vad har jag sagt om de där Milton". Milton kör sen fint och lugnt.
Han hade även bett mig att inte hjälpa till att styra hans vagn. Omedvetet tar jag tag i hans vagn och hjälper till lite. Då säger han plötsligt till mig "vad har jag sagt om de där mamma"....
Hahahahahaha lillplutten då. Ja han hade ju faktiskt sagt åt mig flera gånger. Han hade så rätt så.
Pannkakan blev jätte smarrig och nu värkar Milton inte ett dugg sjuk. Han och Robin har brottning. Grabbar!?
Själv väntar jag på att Idol ska börja. Dagens nöje. Puss hej.