måndag 14 september 2009

Smal och gravid.

Ja tydligen får man inte vara smal och gravid i dagens värld. Smala, långa ben och en bebismage går tydligen inte för sig. Finns fan inga jävla byxor att ha på sig då. Provade ett par byxor jag fått låna av en vän som det är storlek S i. Visst dom satt bra över magen (jätte sköna) men fan så stora över lår och rumpa. Såg ut som jag skitit på mig.
Tittat runt nu länge på internet och hittade tillslut ett par på laredoute. "Smala mammajeans" hette dom. Mycket bra kommentarer hade dom också fått. Folk som skrivit om dom. Beställde ett par på en gång. Suck bara att leveranstiden var på 5-10 veckor. Har väl hunnit växa ur dom innan dom äns kommit. Men värt att prova iaf. Hoppas hoppas dom är bra, då blir jag världens gladaste gravida mamma.
Imorgon ska jag ut på jakt i butiker. Förväntar mig inte mycket. Ser mer fram emot besöket på Ikea och lunchen i Skärholmen just nu.
Puss hej.

Inga kommentarer: