lördag 5 september 2009

Party.

Känner redan nu att det är tungt med långa pass på jobbet. Men riktigt bra att jag kunde få stå på ungdom istället för på BarnensVärld. Inte alls lika mycket stress iaf inte samma slags stress.
Lånade några filmer från jobbet när jag slutade. For förbi bästis med hennes hårfärgsgrejer och pratade lite skit innan jag åkte och beställde mat till mig och älskling.
Hem och åt och sen movie. En citodon och lite chips. Ja piss i helvete så började få ont i halsen igen. Fuck också. Det är helt jävla otroligt om jag nu ska bli sjuk igen, var bara 2 veckor sedan jag låg med influensa. Kanske är halsmandlarna det är fel på?!

Idag ska jag jobba, också ett rätt långt pass. Fortfarande lite ont i halsen men slängt i mig 3 st kiwisar och alvedon. Tror jag ska klara mig nu. Vägrar att bli sjuk igen så är det bara. Tillåter icke det så i med så mycket frukt och grönt det bara går nu. Haha min matlåda RAVIOLI! mmm så gott längtar redan eller kanske inte.
Efter långa dagen på jobbet blir det party för Bennyboy som blir 30 år om 2 år alltså fyller han nu 28 år. Gamla gubben :)
Måste fixa till kaluffsen och mysa med Milton innan jag åker. Puss hej.

Inga kommentarer: