måndag 14 september 2009

Måndagmorgon.

Min hosta och snoreriet vill tydligen inte ge med sig ett dugg. Gått omkring och låtit hemsk nu i ca 3 veckor. Det sitter där det sitter lixom. Är inte jätte jobbigt men bara på natten då man vill sova. Vaknar av mina hostningar och sen på morgonen vaknar jag självklart med huvudverk för att jag inte sovit tillräckligt bra.
Har lämnat min skrutt på dagis och tvättat. Nu är väl tanken att jag ska stå och fixa ordning mig för jag ska träffa Emma pemma och Sandra pandra om ett tag. Blä vill bara vara en lurk idag utan smink och snygga kläder. Tänker vara bekväm idag. Måste dessutom köpa ny mascara imorgon för min gamla kliar så jag tänkte vila ögonen idag. Får se nyvaken och lite ut haha.
Imorgon är det stora planer på G. Shopping av mammabyxor (ett måste) och ett lite besök på Ikea tänkte jag hinna med för lite skojigheter. Min gravidvän gör mig sällis. Tack.

Inga kommentarer: