tisdag 1 september 2009

Längtar.

Lagat min GODA köttfärspaj idag. Var tusen år sen. Saknat den. Mmm vilken god låda jag får då imorgon till lunch på jobbet. Längtar redan. Milton somnade självklart precis innan maten var klar även fast han idag sovit middag. Han är nog rätt sjuk ändå. Trodde det bara var hostan men nu känns han hängig och orklös. Bäst han får sova då. Tror hostan lagt sig något (peppar peppar), hör nämligen inget från sovrummet. Tyst som natten. Hoppas hoppas han slipper lida inatt.

Längtar så mycket till ultraljudet om 3½ vecka. Ska bli så spännande. Det är ju då allt kommer att kännas mer verkligen. Då man får se det lilla som finns där inne och simmar. Ååå vad jag hoppas tiden går fort som fan nu tills dess, tack.

Nu är det duschen som gäller sen lägger jag mig nog framför tvn i sovrummet och degar tills jag blir hungrig igen och måste bre mig en macka eller två. Sen så kan jag somna haha. Vilket liv.
Puss hej.

Inga kommentarer: