onsdag 2 september 2009

Shopping.

Ojojoj så god kladdkaka blev jag slängde ihop igår kväll. Tänkte att jag skulle sova tidigt men så blev då inte fallet. Hela familjen satt i soffan kl 21 och åt kladdis. Bra va?! Ibland får man tokiga idéer för sig.
Idag fick Robin vara hemma med Milton och jag åka och jobba. Massor av folk och få personal som vanligt. Lika stressigt som vanligt att jobba då. Blev ett antal gånger som jag fick smyga ned på lagret och sätta mig på stolen och andas ut. Magen blir direkt stenhård och drar ihop sig när det blir på tok för mycket att göra. Kanske var lite extra mycket idag då det var sista dagen på kupongerna med 20%. Alla ska vara ute i sista sekund (precis som jag själv).
Har inhandlat Didriksson vinteroverall till Milton idag + lite tillbehör som vantar, mössa och en riktigt mysig jacka. Som sagt alla kupongerna vill man försöka utnyttja så jag köpte även en DVD (Karlsson på taket) då man fick den 50 kr billigare WOW va?! Men med personalrabatten blir det inte dåligt resultat i slutändan vill jag lova.

Milton har vänt lite på dygnet nu när han varit sjuk. Sovit för sent på eftermiddagen och sitter nu i sin tomtepyamas här previd oss i soffan och tittar på TV. Aja så blir det när dem är sjuka. Tycker det är rätt mysigt att få se han lite när jag jobbat sent.

Imorgon är jag ledig. Milton ska nog få vara hemma då också även fast han är något bättre. Mot kvällen ska vi sitta barnvakt åt systers pojkar Elias 12 och Felix 7. Känns mer som att det är jag som får barnvakt. Dem är så otroligt gulliga och duktiga med Milton. Jag kommer att kunna sitta i soffan och bara lata mig medans grabbarna roar sig själva.
Puss hej.

2 kommentarer:

Bubblan! sa...

Kan jag köpa en vinteroverall hos dej och kanske få lite rabatt, eller om jag kollar ut en modell som passar och sätter in pengar till dig så du kan köpa den. eller??? hahah bäst att fråga innan jag köper nåt dyrt!

puss

förkyld sa...

Ladda med gurkmeja! Den gula gurkmejan stärker kroppens celler och gör oss mer motståndskraftiga mot bakterier och virus. Kanske något att tänka på Madde, tycker du om gurkmeja? Ett tips bara i dessa tider. Nu börjar jag bli förkyld blir inget land i helgen. Men svampen finns även i oktober. Vi hörs i helgen kram/mamma