tisdag 15 september 2009

Lyckat.

Blev en rätt lyckad shoppingrunda med min Emma. Började i Skäris. Hittade till min förvåning 2 st par mammabyxor. Ett par mer softpant och ett par svarta glansiga typ jeansbyxa att ha på jobbet. Sen kommer ju också mina jeans från laredout om några veckor så nu ska jag väl klara mig tycker jag. Med Milton gick jag i mjukisar i 9 mån typ men hade då inte heller något arbete att gå till. Var sjukskriven från fjärde månaden då. Nu måste man ju anpassa sig lite till jobbet. Kan inte se ut hur som helst.

Blev en smarrig lunch innan vi åkte till Ikea. Där tog nog våra krafter slut. Satte oss i mellanåt lite här och var. Men hittade iaf en matta, PAPPERSKORG (glömt det varje gång jag varit där förrut men nu så föll poletten ned) och lite ljus + lyktor (myspys grejer).

Hann med en kaffe hos Emma hinnan jag hämtade min plutt på dagis.
Nu har familjen ätit middag med bästis+Benny. Blev en riktig tisdagsmiddag med fisk och potatis. Milton har slocknat i soffan och grabbarna står och försöker få upp en spegel i hallen men det verkar inte gå så bra. Det grälas mest där ute hör jag haha.
Imorgon är det back to work igen. Puss hej.

Inga kommentarer: