onsdag 15 december 2010

Bra lillördag!

Onsdag idag och har haft en bra sådan.
Inga panikattacker när jag passerade plattan (sergels torg). Ingen panik hunger känsla och inte heller någon huvudvärk. JIPPI YEAH! Dessutom fick jag sällskap av Sofia på tåget hem igen. Blev bjuden på en chokladmunk från ståndet på plattan. Säger bara de.... det var den godaste munken jag någonsin har ätit. Tog med choklad på :) Brukar inte vara döförtjust i munkar men denna var något speciellt. Ska köpa hem till mina munkgrabbar hemma till fredagsmyset tänkte jag. Gissa om dem kommer bli såååå glada?!!! Den var lixom kompakt och med mycket smak. Munkarna på McDonalds är bara luft och smakar inget eller typ skit.

Har kommit på mig själv idag med att jag av någon konstig anledning har börjat säga "kika" och "kila". Ja tex "jag går och kikar på de" eller "jag kilar hem nu".
Hahaha shit va fånigt det låter eller rättare sagt gammalt på något sätt. Men jag är ju gamlingen på jobbet. Den enda som har barn också. Jobbar med unga snygga brudar på ca 20 år.

Man känner sig verkligen "ute" ibland. Ja dels för att min kropp inte är som jag vill ha den ännu så vissa klädesplagg får jag helt enkelt skippa just nu. Tydligen jeans och stickat som är inne har jag märkt. Inget av det finns i min garderob. Har bara massa tajts och "mysklänningar". Ja några jeansleggings och långa gina tricot linnen också. Inte så att jag måste ha det som är "inne" men jag tycker dem kläderna är sååå himla snygga och verkligen på dem som har en sådan grym kropp också. Fatta en fast röv med ett par skit snygga jeans, stövlar och en morden snygg stickad kofta... mmmhmmm japp fint! En viktig faktor i detta är självklart ekonomin. Måste skaffa mig en inkomst innan jag börja shoppa nymodeheter haha :)

Nu: Natta Milton sen dricka en kopp te!

Inga kommentarer: