söndag 19 december 2010

Silver cross.

Ja nu var denna jobbahelg över och jag är ledig imorgon. Jobbar sen tis-tors, in i de sista!
Den lediga dagen kom mkt lägligt då jag blivit helt täppt i näsan och nyser stup i kvarten. Ingen klocka behövs alltså ställas imorgon :)
Jag och barnen drar hem till syster för bakning av julgodis imorgon. Yummie!!
De sista julklapparna kommer inhandlas nu i veckan. Har lite kvar till mina systras ungar. Milton och Elvira är klara.
Längtar nu till julafton. Att få ge barnen julklappar på morgonen (ja som tomten lagt under sängen), fixa oss fina, åka hem till syster och träffa alla, se på Kalle Anka som är ett MÅSTE fastän det inte direkt är kul haha, äta massa gott, tomten kommer, öppna mera klappar och sen bara njuta av ALLT som julen erbjuder.
Vad kan man mer skriva för drabbel... jo att jag redan saknar tiden som "mammaledig". Dels för att jag inte ser min familj särskilt mkt som jag vill och sen också för att jag inte heller få se Jessika & Molly lika ofta. Vi brukar ju synas nääästan varje dag. Dricka kaffe och gosa med våra 2 små bebisar. Tur att jag får träffa dem på lördag då jag bjudit hem dem hit när vi ska fira jul med Robins päron + mormor.
Vet inte riktigt än hur det blir med fortsatt tjänst efter detta julextra. Tror nog jag får stanna men måste se hur vi ska lösa allt här hemma också med ma/paledigt osv.

Visste ni att det finns en barnvagn för 25000 kr på NK?! En SilverCross. Yes punga ut de ni om ni vill ha den ;) Själv gillar jag deras "resevagn". Kanske blir det en sådan någon gång. We never know.......

Inga kommentarer: