onsdag 29 december 2010

Julen 2010

Nu var julen över. Som man har fixat och trixat i en evighet innan så var den över bara på några sekunder. Man så är det. Lyckat blev det alla dagar som vi firat jul med familj, släkt och vänner. Milton & Elvira har fått massor av fina julklappar av tomten ;) Tack alla tomtar för dem!!!

Igår drog jag och älsklingen iväg på lite spontan shopping UTAN KIDS (farmor & farfar fick låna dem). Åkte till Skhlm. Var ute efter nya jeans. Trött på tajts nu men tyvärr får det bli det ett tag till för min kropp gör sig inte bra i jeans ännu, iaf inte dem jag prövade. Finns nog några som passar men då är dem svindyra och det passar inte plånboken just nu. Får ta och köra igång med spinningen igen och sen göra ett nytt försök i vår helt enkelt. Jagr har 1 par hemma som sitter bra (mina fornarina som är ca 7 år gamla).
Vi gick runt i ca 3 timmar och allt jag kom hem med var ett Gina Tricot linne och present till Robins farmor & farfar. Jävla skit REA. Orkade inte äns leta i alla äckliga högar med skit.

Idag har jag knallat omkring med mysdressen hela dagen. Milton & Robin var ute på dagen och åkte pulka medans jag och Elvira rensade skafferiet. Nu ser man vad det finns för mat därinne och allt ramlar inte ut så fort man öppnar skåpsdörren :) Härligt!!
Elvira har även dansat till moraträsk. Hon blir klart en danstjej. Hon är grym haha ;)
Elvira fick ett sånt gulligt örngott med HelloKitty på av Molly i julklapp. Nu är det tvättat men behöver en STOR kudde. Måste åka och köpa en nuuuu ;)
Har blivit en sån där Kitty nörd nu tror jag. JAG önskar mig massor av Kitty saker till min sessa när hon fyller 1 år i Mars haha. Köper nu de??

Idag ska jag ta och laga egen korvstroganoff. Ska bli gott med riktig mat idag. Ja vi har ätit väldigt mkt ute nu de senaste dagarna.
Lägger upp lite bilder senare när jag hittat kameran hehehe... bara borta... som vanligt... Puss.!!

Inga kommentarer: