fredag 3 december 2010

Fredagsmys??!!

Ännu en jobbdag har passerat. Fått sällskap av Sofia nu båda dagarna hem ifrån stan. Mycket trevligt och kul att ses. Tiden går så mycket fortare när man har mysigt sällskap på tåget :)

Hemma väntade en fredagssugen Milton och en trött/grinig Elvira. Pappa Robin hade gett sig av på julbord med sitt jobb så det var farmor&farfar som passade barnen tills jag kom hem.
Snabbt fram med glassen och ett himla letande efter chokladsåsen. Tillslut så kom den fram.
In med vällingen i mikron och efter den somnade hon tungt + att jag fick mumsa i mig min glass som dessvärre inte var så mumsig idag :( Var mer hungrig på MAT såklart eftersom jag inte ätit någon alla idag. Hade absolut ingen ork att ställa mig och laga mat när jag väl var hemma halv 7. Robin skulle ha lagat mat på dagen till mig men hann inte heller eftersom det har varit full rulle för honom med hela "hemmapappagrejen" haha.

Milton somnade iaf som vanligt precis när Idol börjat och jag brevid honom en liten stund innan jag började känna ett starkt illamående och ont i magen. Ja min första tanke var NEJ FY I HELVETE INTE MAGSJUKAAAA, HATAR DET!!!!! Men jag tog ett glas nyponsoppa sen ett glas blåbärssoppa men försvann den värsta värken och hoppas på att det ej kommer tillbaka. Tror nog jag drabbats av samma sak som min lilla prins gjorde förra lördagen dvs "ingen mat, bara gottissjukan". Ajabaja mamma Madde, måste äta mat!!!
Tänkte nu borsta tänderna och hoppa i säng. Är sjukt trött! Puss hej.

Inga kommentarer: