onsdag 22 december 2010

Sjuk :(

Ja vad ska man säga om denna dag då...
Jo att jag vaknade upp riktigt hängig, snorig, feber m.m. Tog mig ändå till jobbet för ett försök som tyvärr slutade med att jag fick ge mig hem efter 4 timmar :(
Skulle ta tåget hem som vanligt men skiten gick ju inte pga något spårknas på sthlmsödra. Gick till taxikön som var tusen meter lång, suck!! Ville bara hem. Mådde skiiiit. Efter ca 20 min var en taxi min och jag kunde få åka hem, YES!
Nu har jag tryck i mig ännu mera piller och hoppas på att må bättre imorgon. Om fallet inte blir så, så hoppas jag iaf att må bättre tills på julafton. Inte vill jag må piss då heller.
Ska dricka te nu och bädda ned mig i soffan innan det blir dags för sängen.
Önska mig lycka till med kurerandet....

1 kommentar:

mamma sa...

lycka till med kurerandet så vi kan ses på julaftonen, jag känner mig själv lite dålig ont i halsen.
kram mamma