torsdag 16 december 2010

Ledig = Totalt ledig!

Ledig och rör mig absolut inte en meter idag. Dels för att det är snökaos och sen för att jag inte orkar. Det enda vettiga jag gjort hittills är att laddat en tvätt i maskinen annars har jag bara suttit i soffan och kollat på "vänner", spelat på mobilen och lyssnat till vinden :)
Just nu ligger Robin på soffan och sover och Elvira i sin säng och sover. Kaffet är uppdrucket och det är inte ett skit på tv.
Jag har hittat finaste klänningen till Elvira som hon kan ha på nyår. Fann den på nelly.com men såg sen att det var name its märke så kanske man kan ta en tur till Skärholmen någon dag och se om den finns där. Miltonprins vill nog bära skjorta, jeans, slips och eventuellt kavaj om jag känner honom rätt och det finns hemma i garderoben. En salig blandning.
Ja till mig själv så har jag INGET som vanligt. Men kanske ger mig ut och letar i mellandagarna eller så drar jag på mig något skräp som jag hittar hemma.

Jag hoppas vädret är något bättre imorgon när jag ska in till stan och jobba. Orka åka 5 timmar innan man börjar bara för att vara säker på att komma i tid. Ja den där jäkla kollektivtrakfiken funkar aldrig när det blir lite snö ute, suck!!
Tror tvätten är färdig nu... måste hängas... äh väntar lite med det... lata jag ;)
Puss hej!

Inga kommentarer: