tisdag 14 december 2010

Hemska tankar.

Fick lite lätt panik imorse när jag steg av tåget i Sthlm C för att gå till jobbet tack vare den där jävla självmorsbombaren, GRRR!! Tittade på varenda människa som såg "misstänkt" ut. Mycket vakter och poliser ute nu också. Visst det är såklart bra men det är inte så man vill ha det. Allt blir så mkt stelare och jobbigare då.
Att passera Sergels torg var värst. Mycket folk och mycket skumma människor. Gick med snabba steg. På något sätt kände jag mig trygg när jag kliv in på jobbet (NK) även fast det kanske är på sådana ställen som man inte vill vara på nu i dagsläget. Helst ville jag bara var hemma igen med min familj men det var bara att lägga dem hemska tankarna på hyllan och börja arbeta.
Dagen gick bra eftersom det var ganska mkt att göra (roligt).

När jag slutade för dagen började tankarna igen, suck... Gick med ännu snabbare steg till tåget denna gång. Hade otur att behöva vänta på tågfan i ca 15 min och det gjorde mina tankar ännu värre. Fullt med skrämmande papperskorgar överallt (ja man ska tydligen akta sig för dem), "skumma människor", alldeles för mkt folk och en hunger som skrek.
Men japp ni ser jag är hemma och mår bra! Blev aldrig sprängd i luften som jag blev i mina tankar. Hatar verkligen att vara en sån här "tänkare". Just nu vill jag bara att julen ska passera så kanske man kan slappna av sen :/
Fick höra idag att det tydligen sägs att det kommer sprängas igen. Var när och hur man man ej såklart men kanske är detta över nu.....

Inga kommentarer: