onsdag 1 december 2010

Imorgon.

Imorgon börjar jag jobba. Tar en pause från att vara mamma på dagarna nu ;) Nu är det dags för pappa Robin att få gosa med barnen lite.
Sorligt bara att man missar väldigt många roliga saker tex grötkvällen på Miltons dagis imorgon. Milton och hans kompisar ska tydligen spela upp en liten teaterpjäs också som dem har övat på. Men har sagt till Robin att om han missar att filma är han dööööd!!!
Känner verkligen att det är i rätt tid som jag får komma ut i arbetslivet. Har varit hemma väldigt länge nu eftersom jag var sjukskriven största delen av min graviditet också. SJÄLVKLART kommer jag att sakna mina små trollungar massor men så ska det vara tycker jag. Vad mkt "egen tid" det kommer att bli då. Ja då jag åker tåg till sthlm och hem. In med lurar i öronen och på med bra musik och sen är det klappat och klart ;)
PUSS!!

1 kommentar:

AFA Försäkring sa...

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg
att du skriver att du har varit sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Emanuel
AFA Försäkring