onsdag 29 december 2010

Ringen!

Ja denna fina silverring pryder nu mitt finger.

Nyårslöfte nr 1 blir klart att SLUTA BITA PÅ NAGLARNA. (har säkert haft de löftet sedan jag var liten men gör nu ett ytterligare försök). Inte så fint med en ring och sen inga naglar :( Borde också knåda in mina händer med fet lotion varje dag nu så slipper dem vara torra som hö.

Har en lång lista med nyårslöften som vanligt men denna gång ska jag se till att hålla dem. Blir så himla less på mig själv annars. Dags att leta lite nogrannare efter kameran nu.....

2 kommentarer:

förkyld mamma sa...

oj oj vilken tjusig ring som en riktig sessa då. Vår prinsessa Madeleine. Grattis till förlovningen. Började jobba idag fick vara hemma månd tisdag för förkylningen som kom sen på natten

Alexandra sa...

jag har lyckats sluta bita... hlt plötsligt :)