torsdag 13 augusti 2009

90 min!!

Härlig dag.
Träffade bästis under förmiddagen. Käkade lite frukost/lunch, drack kaffe sen ut på en ca 45 minuters promenad. Så jäkla skönt. Va fan gör jag det inte varje dag för??!! Mådde så himla bra efteråt. När jag senare under dagen skjussat bästis till hennes jobb åkte jag vidare hem till Emma & Dinko. Snackade lite skit men sen blev vi snabbt rastlösa och tog även där en rätt så lång promenad på ca 45 min.

När jag hämtat Milton på dagis och kommit hem fick jag tokryck och började rensa typ ALLA garderober och skåp. Fick ihop 5 stora Ica kassar med kläder som jag ska ge till UFF eller vad det nu är till när man lägger det i dem där stora gröna lådorna. Måste ju få ordning i garderoberna så att den nya lilla bebisen också ska få plats med sina kläder. Jajaja jag vet att det är tidigt kanske och börja med sånt men va fan va på humör att rensa och varför inte börja i god tid?!
Svärföräldrarna var förbi på en liten fika och lite lek och mys med Milton. Själv blev jag bara bläähäää illamående av glaset med cola och den där stora bullen.

Har pratat i sömnen 3 ggr i mitt liv. Alla 3 ggr i Robins sällskap. Inatt var en av gångerna.
Jag: Var är toaletten?
Älskling: Va?
Jag: Var är toaletten?
Älskling: Mä sover du eller?
Jag: VAR ÄR TOALETTEN!!??
Älskling pekar ut mot hallen där toaletten ligger och jag reser mig från sängen och går och kissar. Han frågar när jag kommer tillbaka: Hallå, minns du vad du sagt? Pratade du i sömnen eller?
Jag: Jag ska sova nu, godnatt.
Hahahahahaha....... tyckte det lät väldigt kul när han berättade.

Hoppas jag hittar toaletten inatt bara. För det blir minst 3 kissturer på nätterna nuförtiden jobbigt nog. Puss på er!

2 kommentarer:

Bubblan! sa...

haha, duktig du är!!!!

anne sa...

Tok-fia!! ;)