onsdag 26 augusti 2009

Romantisk helg.

Idag har jag haft en morgon med huvudverk IGEN. Denna gång gick det därimot bort med endast 2 alvedon, lite vila och en fet lunch på de. Känner mig något piggare och gladare nu än för några timmar sedan. Ska hoppa in i duschen snart också innan jag åker till jobbet så blir det nog ännu bättre. Efter denna hårda vecka passar det perfekt med min och älsklings romantiska weekend i Strängnäs som vi fick av alla vännerna när vi fyllde 25. Ska bli riktigt skönt att få komma bort bara han och jag. Äta god 3 rättersmiddag, bada bubbelpool, mysa och Sova. Milton ska hem till mormor & morfar tillsammans med storkusinerna Elias & Felix. Oj vad han kommer få skoj där.
Dags för makeover och en kaffe. Puss hej.

1 kommentar:

Bubblan! sa...

ååå va skönt, hoppas det bli mysigt, men du försök ta det extra lugnt varje dag så du slipper huvudvärken<1