onsdag 12 augusti 2009

Hoppas.

Hoppas på att denna dag blir bättre än gårdagen då jag fick åka hem från jobbet med sprängande huvudverk och illamående. Sov då den natten som skit så det kan ha mycket med det att göra. Sov när jag kom hem från jobbet 2 timmar, guuuud såå underbart!!! Var vaken ett tag på kvällen då bästis var här tillsammans med familjen på lite tisdagsmat (fiskfriletter+ris). Somnade i bra tid sen på kvällen igen.
Känner mig mycket bättre denna morgon än igår. Dels för att jag fått i mig dubbel så mycket mer frukost och är relativt utvilad.
Men jag vet ju säkert sen att jag ändå kommer känna mig trött och seg efter några timmar på jobbet pga den otroligt hemska instängda luften som finns på avdelningen. Det är verkligen hemskt.
Mest av allt hoppas jag på att inte dra på mig min jobbiga spänningshuvudverk eftersom jag då MÅSTE ta Ipren som man INTE får man när jag gravid men faaan inget annat hjälper. Har fått en läkartid till nästa vecka för att diskutera saken. Måste få något starkare som man FÅR äta.
Hoppas ni får en bra dag. Kram

3 kommentarer:

Bubblan! sa...

fråga om det går bra att äta diklofenak, det tog jag några ggr när jag var gravid och det skulle inte vara någon fara, det är typ det enda som hjälper mot min migrän

sandra

Bubblan! sa...

fråga om det går bra att äta diklofenak, det tog jag några ggr när jag var gravid och det skulle inte vara någon fara, det är typ det enda som hjälper mot min migrän

sandra

Madde sa...

okej tack för tippset, det ska jag verkligen fråga om...