onsdag 19 augusti 2009

Pojke/flicka?!

Pratade här om dagen med bästis om att jag ännu inte fått någon som helst känsla för om det är en pojke eller flicka som ligger i magen. Dels för att mamma tjatar om att det kan vara 2 st eftersom det finns tvillingar i släkten. Tankarna har då mest snurrat i att "kanske det är 2, därför jag mår så illa denna gång" osv osv. Men denna natt drömde jag faktiskt att jag var på ultraljudet och då fick vi reda på att det var en liten flicka. Men när vi sedan kom hem och tittade närmare på kortet vi fick med oss såg vi att det var en pojke med snopp och grejer. Haha nu blev den här drömmen kanske ännu mera för lilla mamma att prata om för nu tänker om genast "ja det är tvillingar, en pojke och en flicka".
Jag tror det är 1 bebis iaf men vad det är för kön har jag inte fått någon feeling för ännu. Med Milton var jag ganska säker på väldigt tidigt vet jag att det var en pojke men denna gång är jag helt lost i kännslor. Kanske kommer...

1 kommentar:

anne sa...

Jätte-spännande!! När ska ultraljudet ske? Tänk, om det är två små bebbor!?!?! ;}