tisdag 18 augusti 2009

Sjuka dagen.

Dagens bästa:
När jag mådde bra för en stund slängde jag ihop en riktigt smarrig blåbärspaj till sjuka familjen. Älskling tyckte det var den godaste han någonsin ätit. Milton älskade den också.

Dagens sämsta:
Har inte mått illa sen förra veckan men ikväll kom det tillbaka. Hoppas bara det är för att jag är sjuk och att det inte är "gravidillamåendet" igen. Herregud trodde jag var kvitt det nu men det verkar inte vilja släppa mig helt ännu. Bara att vänta och se.....

1 kommentar:

Mormor sa...

Milton ska komma till mig på lördag då är det Salemsdagen i Skönviksparken. Clownen Manne kommer dit och annat skoj. Det blir roligt för lilla Milton och kanske för Felix. Hoppas det är fint väder då och inte regnar som sist när Kungen kom dit. Kram vi hörs och krya på er.