måndag 24 augusti 2009

Svettnatt.

Hemskt svettanfall i natt.
Vaknade upp mitt i natten av att svetten bara rann, härligt? Näää inte de minsta. Aldrig varit med om något liknande. Gick in i badrummet och fick torka av mig som om att jag hade duschat precis. Minns inte att jag drömt någon mardröm eller så utan det bara blev så. Klart det är gravidhormoner som spökar men det kändes mer som försmak på klimakteriet haha.
Skönt var det iaf att hoppa in i en dusch på morgonen efter denna natt.

Lämnat Milton på dagis och sitter bara nu och väntar på att Jessika ska vakna så vi kan gå ut och promenera innan jag ska åka till jobbet. Ja och nu ska Åhlens ha öppet till 21.00 istället för 20.00 på vardagar så jag kommer vara hemma typ efter 10 någongång när jag stänger som jag då gör idag, kul i jul. Måste ha öppet 1 timma längre än NK.. Gud asså. Nu ända fram till oktober har jag dessutom ett helvetes schema Bara sena kvällar och ofta långa pass. Pju kommer att vara totalt slut varje dag nu då.

Ska lägga mig raklång i soffan nu och glo lite på tv. Puss hej.

Inga kommentarer: