torsdag 27 augusti 2009

Stress.

Idag:
Stressade som en galning hela morgonen. Stackars Milton fick ta med sig frukostmackan i bilen på väg till dagis. Lilla skrutten får sota för att mamma är sen. Men allt blev bra. Milton var glad vi lämning och jag hann i tid till jobbet.
Jobbat som en gris också eftersom vi såklart var underbemannade (som vanligt). Men dagen gick ändå smärtfri igenom. Fick sluta lite tidigare så jag kunde hämta min plutt på dagis idag. Somnade på tåget på väg hem, ni vet när man känner att man hoppas till haha när man somnar djupt, det hände mig idag. Undra hur många som såg det?!
Plockade upp plutt sen älskling. Åkte raka vägen till Sibylla för att vräka i mig en fet pizza. Dunderhungrig och jätte sugen på pizza idag. Har även pizza i matlåda imorgon mmm jammi.
Är sjukt trött och slut idag så det blir sängen alldeles strax. Godnatt!

Inga kommentarer: