lördag 8 augusti 2009

Inga kläder.

Trevlig kväll igår tillsammans med systrarna + alla kids. Grillning och harmoni.
Robin var ute på äventyr med Kakan.
Ska snart bege mig till jobbet och jobba hela 4 timmar. Sen blir det Medis med tjejerna (tror jag). Får se under dagen om jag får något sms om att det blivit inställt eller så. Inget helt bestämt än men det lät trevligt att sitta i solen och umgås.
Blähä säger jag bara för de dagar man bara avskyr sig själv. Eller ja inte sig själv men är inte bekväm i vad jag än drar på mig. Idag blev det verkligen tokigt så jag tom missat ett tåg. Tur så hinner jag precis fram till jobbet med nästa men iaf. Provat i stort sätt hela garderoben. Spelar inte någon roll heller att älskling kommer in och säger att jag är fin i allt... jajajajaja det funkar inte när man känne såhär, men en gullig tanke haha.
Måste dra nu så jag inte missar nästa tåg också. Puss hej.

Inga kommentarer: