torsdag 6 augusti 2009

Torsdag.

Sitter i soffan och glor. Lämnat plutt på dagis. Kors i taket gick det förvånansvärt bra med tanke på att han nu har varit borta så länge. Hela vägen till dagis sa han: vill inte till dagis, vill inte till dagis, vill hem, vill hem.
Men väl där blev det inte alls något grin, skrik och armar sträcka efter mig. Jätte skönt verkligen. Vet ju själv att han kommer ha såååå kul. Äntligen få leka med alla kompisar igen.

Jobbigt värre ha jag fått ont i halsen. Något bättre än igår men fortfarande svullen. Lite hängig och trött men det får gå ändå. Det är redan kaos på jobbet som det är så jag får ta mig dit och göra så gått jag kan. Är trots allt ledig imorgon igen så jag kan kurera mig då om det behövs.
Tänkte ta och städa upp lite här hemma innan jag åker iväg. Har verkligen ingen större lust just nu men kanske om ett tag.... hehe....
Byebye!

Inga kommentarer: