torsdag 13 augusti 2009

Ut.

Lämnat Miltonskrutt på dagis. Åkte hem och började ta tag i lägenheten. Städat och tvättat.
Nu ringde bästis som vaknat till liv. Ska åka ner till henne nu och faktiskt ska vi ut på en promenad (va inte igår). Måste verkligen försöka ta tag i det här med promenader nu. Minst 30 min om dagen måste jag röra på mig aktivt. Hör även hört att det kan hjälpa mot illamåendet. Perfekt att gå nu på sensommaren/hösten då det inte blir lika varmt för då orkar man gå lite längre än 2 meter. Får se hur långt det blir idag.... återstår att se.
Puss på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla gumman som mår så illa. Ja det är inte roligt. Jag har läst och hört att ingefära är bra mot illamående. Du kan göra ingefärste. Skiva lite färsk ingefära och låt dra i varmt vatten sila och drick. Ett tips bara. Kram på dig (bra bild på dig o Milton) har den på skrivbordet på min skärm här på jobbet.

Nathalie sa...

Grattis till bebis i magen!!! Kul!
Hoppas att illamåendet går över snart. Ät nåt litet hela tiden, typ salta kex är bra, funkade för mig iaf.
Ha det bra!