torsdag 20 augusti 2009

Host host.

Sjukt retsamt att aldrig bli frisk. Kan man inte bara bli frisk på bumsen. Poff så är man frisk. Nä utan den ska verkligen genomgå en viss process innan det är klart. Nu när jag inte längre är lika hängig och seg i kroppen då ska hostan genast överta allt. Känner att den är på väg att ta över mitt liv för några dagar. Brukar Alltid få sån jäkla hosta att jag får gå på cocillana (ni vet den med morfin som man blir helt död av). Jag undrar om man får ta den när man är gravid?! Råkat ta bort lappen på den där allt viktigt står, smart va?! Försökt att läsa på internet men får inga raka svar om den faktiskt. Får nog ta och ringa vårdguiden eller nått. Har ju mollipect hemma också, men den var verkligen skit sist. Hjälpte nada. Jaja får hoppas på att den inte blir så hemsk som den brukar för då DÖR jag verkligen. Vill inte ta en massa läkemedel, känns inge bra.
Önska mig lycka till tack.
Puss hej.

2 kommentarer:

anne sa...

Ja,kolla upp det där med coccilanan,ifall du kan ta det eller ej.Hoppas du blir bättre snart!T-tröjorna jag köpte till millen är kanske lite stora,men han kan nog ha dom ändå...den lille sockertoppen!Nu drar vi till "Töris" i en vecka!! Ha det bra å krya på dej!

Amanda Olsén sa...

Jag är också sjuk :( fjärde veckan jag är sjuk nu, verkar aldrig vilja gå över! Krya på dig