söndag 23 augusti 2009

Helgen.

Jobbade hela dagen lång igår medans Milton & Robin var på kalas hos Texas som fyllt 2 år. Det var en tuff och hård dag efter en lång sjukvecka. Kämpade in i det sista. Någon jätte energi fanns då inte de sista timmarna. Vrålhungrig och trött åkte jag hela vägen ut till Hölö efter jobbet eftersom min kära familj var där. Köpte med mig en "calzone pizza" från statiol i Järna. Ja det var inte den godaste måltiden direkt men jag ville verkligen
inte ha Mc donalds mat blää. Så pizzan fick duga helt enkelt.

När jag kommer fram var partyt i full gång. Trodde då att det endast skulle vara min familj + Jessika & Benny men då visade det sig att typ 10 pers till var där. Min man är då inte den bästa på att framföra saker till mig. Haha men mycket trevligt var det. Skit snack på terassen, lek med barnen, rockband, chipsätning och en galen Micke som vanligt bjöds det på denna kväll.
Vid halv 1 tiden startade bilen hemåt

Imorse kändes det som att jag hade druckit 15 liter sprit kvällen innan. Fy fan vilken huvudverk och trötthet som kom. Var inte alls kul då älskling väckte mig för att säga att kl va 11. Vi skulle ju åka kl 12 till bomässan. På med morgonrocken, i med frukosten, in i duschen, på med kläder och in i bilen. Halv 1 var vi på plats där vi mötte upp mamma, pappa, syster + barn.
In i cafeterian på direkten för att köpa mig en hallonsoda så jag kunde trycka i mig några alvedon.
13.00 var det show. Haha det var riktigt kul båda för barn & vuxna med Zillah & Totte. Hon är ju riktigt grym och Totte är bara för söt. Milton fick en minitotte efteråt som mormor köpte till honom.

Kvällen är här och familjen har ätit fisk och tittar just nu på Höjdarna. Ikväll blir det kudden tidigt. Puss & hej.

Inga kommentarer: