söndag 28 november 2010

1:a Advent!

Dagarna rusar iväg som vanligt varje år.
Har haft massor av mys med fina vänner under helgen och massa julpynt + städ med familjen. Ätit det första julbordet och upptäkt Elviras första tand :)
Milton har kräkts för att han ätit för mycket godis och Elvira ställer sig upp och går några steg med gåvagnen.
Ikväll blir det mera mys hemma hos ma&pa. Middag och fika på första advent. Milton ska få mormors plättar och inget fika. Ja det är vad han har sagt själv. Han fick sig nog en liten tankeställare efter att ha gottat i sig under hela gårdagen på olika håll.

3 dagar till hemma med min galna/nyfikna/glada/underbara/söta bebis sen börjar mitt juljobb på NK. Visst har jag fått ett helt galet lyxigt schema så jag kommer att hinna gosa med familjen men ändå blir det en omställning såklart. Passa tider och inte kunna pussa på mina sötisar på flera timmar. Kommer sakna dem alla sjukt mycket men det känns bra ändå. Ska blir himla skoj att komma "ut" och göra lite nytta på annat håll än hemma.
Puss & kram på er alla fina underbara människor där ute ;)

Inga kommentarer: