torsdag 18 november 2010

Besviken.

Besviken på träningen idag (afrodans). Bara varit 1 gång tidigare och få var det tydligen en vikarie för den ordinarie instruktören. Då blev vi iaf helt genom blöta av svett och det var så himla kul. Idag var upplägget ganska så annorlunda. För mycket pauser, tråkiga rörelser och knappt något svett alls. Visst mina vader känns och varm blev jag men de är allt. Inte särskilt kul var det heller.
Blir inget sådant pass nästa vecka. Bokade istället spinning + BodyPump.

Nu sitter jag här framför "Robinson" och är grymt sugen på ALLT. Såg nyss reklam för Kalles Kaviar och dem där äggen såg bara för goda ut. Måste göra mig en sådan mumsig fredagsmacka till frukost imorgon.
Sen så längtar jag redan nu till morgondagens middag. Det blir verkligen en favorit (svärfars biff & avokadogryta med pressad potatis & gräddsås). Robin får göra ;) Han gör den också super god. Visst jag kan absolut skala och koka potatisen.
Mat mat mat maaat faaan så sugen jag är då!!!! Nästan som att jag vore gravid igen öööö :/

Så imorgon har jag lite planer. Blir inte en dag som denna iaf. Ut bland folket ska vi. Ska inhandla en julklapp till Elvira sen handla MAT & GOTTIS + kika lite på skojigheter :)

1 kommentar:

Betty sa...

Det låter gott mums. Den kan Robin få bjuda oss på någon gång. Idag ska jag till sydpoolen och simma 1000 m om jag orkar med Elisabeth. Ska bli så skönt. Sen hem och äta fredagsmiddag som pappa ska göra.