onsdag 17 november 2010

Framtiden.

Såg lapparna på tavlan på Miltons dagis idag om vad alla barnen sagt om sina föräldrar. Robin glömde nämna att Milton även sagt:
"Pappa äter massa mat, allas mat" haha värsta matvraket :)

Idag var det babysim och det var lika mysigt som varje gång.
Elvira var lite smått galen idag. Hon tror hon är stor och kan simma själv. Ja hon sprattlar och gnäller för att jag håller i henne. Undra vad hon skulle göra om jag släppte ;) Men med lika bollar i vattnet så funkar det bra. Sparkar för fulla muggar med sina små ben och bryr sig inte ett skvatt om hon kommer under vattnet eller ej. Tuff brud min tjej!
Efter blev det pyttipanna i burk innan vi for hem till Madde som blivit lite av en onsdagsgrej nu. Kykclingrulle och kaffe, jammi. Vi tittade på bilder från deras hus som nu är klart och dags för inflyttning. Jävligt avis måste jag säga. Vill också ha ett hus som är nytt som är problemfritt. Dags att dra hem några mille på lotto.
Idag = 0 rätt = inga miljoner = inget hus = får kämpa vidare!!

Försten så ska jag jobba på NK barnavdelningen under jul (super glad) och ja efter de får vi se ;) Hoppas på att få fortsätta givetvis. Tänker göra mitt absolut bästa och det blir nog inga problem eftersom jag älskar den fina babyavdelningen och att få hjälpa kunder med att köpa söta grejer till sina små guldklimpar är det roligaste som finns. (Självklart vill man såklart ha allt själv också.)

Nu måste jag också bara ringa några andra samtal gällande min framtid. Som jag nämnt tidigare så vet jag nu vad jag vill göra och jag ska kämpa vare sig det tar 7 år, 10 år eller kanske 14 år. Måste bara få ihop alla bitarna i pusslet först. Visst att JAG bestämt mig men det måste gå ihop med resten av familjen, vardagen och ekonomin.

Tittar ni på Arga Snickaren på 5:an?? Herrejävlar vilket ruckel. Varför inte bara riva skiten och bygga helt nytt??

Puss puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Man blir ju lite nyfiken på vad det är du planerar. Själv försöker jag ff komma på vad det egentligen är jag vill göra resten av mitt liv. Svårt det där.

// Theres