söndag 7 november 2010

Kalas

Nu drar jag och prinsen på kalas hos min syster som fyller 39 år idag :) Grattis grattis!!!

Är så himla glad just nu att jag inte drack igår... känner mig helt slut som jag är haha. Hade en riktigt kul dag/kväll igår med tjejerna. Vi var på Boda borg i Oxelösund (lite fångarna på fortet inspirerat). Dock vann inte mitt lag utan vi kom trea av fyra lag :) Men fan va vi kämpade hårt i 5 hela timmar. Skulle verkligen vilja göra det igen FAST UTAN DEM DÄR JÄVLA SPÖKERNA SOM NÄSTAN TOG LIVET AV MIG!!!!! Ja bara för att det var hörstlov och Halloween så gick det omkring ca 5 olika vidriga utklädda människor i läskiga masker/dräkter. Jag har verkligen fobi eller snarare ren panik för detta så jag betedde mig värre än ungarna som sprang omkring där. Men jag avskyr att känna mig förföljd och jagad.

Men jag ska tillbaka någongång och ta en fet revansch!! Ska slå 9 poäng och ta mera än 26 så de så!!!!! Puss på er alla brudar som gjorde allt så bra... måste dra...

1 kommentar:

farmor anne sa...

Söta lill-prinsen min!Berättade han om alla "miljoner" ljus som vi såg??? Jättevackert sa jag att det va,sen hörde man Milton-"vackert de va" sockertoppen!! ;)