onsdag 10 november 2010

Willys?

Är det sjuka tider eller vad??!!
Elvira har frisknat till och var på babysim idag. Därimot har prinsen blivit sjuk IGEN. Han hostade sönder sig inatt och fått feber nu på kvällen. Visst han blir nästan aldrig (tar i trä) så där jäääätte sjuk utan mer lite snorig och lite feber men ändå. Undra hur många vabbdagar man tar ut under vinterhalvåret egentligen?? Har man vi säger 10 ungar så kan man ju aldrig arbeta eftersom någon unge är väl alltid sjuk. Ingen vill väl anställa en sådan :/
Många barn borde bli Mycket vabb!

Idag gjorde jag något annorlunda. Nämligen åkte till Willys i Älvsjö istället för IcaMaxi i Hallunda. Hade hört att det skulle vara "fräscht" där och tänkte att jag kunde få mina kassar lite billigare än vanligt. Jag är ganska splittrad i mina tankar nu efteråt. Jag fick ingendirekt "hallelujah" känsla när jag parkerade eller klev in i butiken. Okej visst lite för att man inte hittar så bra som man brukar men tyckte inte dem hade det jag ville ha.
Väldigt dåligt utbud på barnmat (inga Elvirafavvos)
Vidrig kasler.
Lite bröd.
Tråkig frukt och grönsaks "hörna".

Kommer nog Inte åka dit igen. Visst Willys i Tumba kan jag småhandla men blir det storhandling kör jag nog Maxi eller är det någon som vet hur Coop är i tex priserna (framförallt på blöjor)???

Imorgon kommer svärmor hit och passar barnen medans jag gör stan. Lunch med Sofia och sen lite hemligheter ;) Berättar mer om det en annan dag...
Puss och godnatt!

Inga kommentarer: