onsdag 24 november 2010

Jul jul strålande jul haha

Nu ska jag rycka upp mig och se allt fint i julen. Se hur jag håller på. Är det klimakteriet på G eller?? Nästan så att man kan tro de. Värsta hormonkärringen ;)
På lördag blir det storstäd, SunesJul och julpynt i varende vrå. Milton kommer bli så glad när han kommer hem från utflykten! Hoppas bara inte Elvira kommer dra ner julgranen. Ja hon är PÅ ALLT. Säkert kommer hon dra i någon glimrande kula och få hela granen över sig både en och två gånger under denna jul, hmm.
Nu är faktiskt ännu en julklapp fixad. Ja ett palystationspel till Miltons kusin. Beställt från Cdon (skate 3, psst säg det inte till honom nu bara). Snacka om bra pris på ett sådant spel. Endel sidor visar trippelt så mkt än vad jag nu betalat på cdon. Herregud vad lurad man kan bli om man inte ser upp.
Nu måste jag packa ihop mig inför babysimmet ;)
PUSS!

1 kommentar:

Jessika sa...

Ja precis ryck upp dig kvinna! Haha (0= Har du sett att vi har exakt samma överskrift på våra senaste inlägg? Haha sjukt ju?! Jul jul strålande jul!! Det kanske är samma som dom säger att man får mens samtidigt om man är bra vänner fast lite mer modernt HAHA puss