lördag 13 november 2010

Helg.

Kvällen igår spenderade vi hemma hos Jonne & Linda + lilla Max. Nu var det väl ca 2 veckor vi såg med kidsen och Oj vad det händer grejer. Så kul att se dem krypa efter varandra och "prata" med varandra. Nästan så att dem jagade varandra (eller aa Elvira jagade Max). Max den lilla rackaren har lärt sig att ställa sig upp och bara hålla i sig med en hand (bra jobbat killen).
Det blev pizza och "bordsspel" på Robins Iphone :) Fan vi var inte smarta inte någon av oss. Mitt i tröttheten fick jag för mig att "frankfurt" låg i Frankrike. Ja kanske för att det börjar på Frank... haha.

Idag fick jag som nästan varje helg "sova ut". Idag kan jag inte riktigt säga att jag fick sova eftersom Milton och Robin hade någon galen lek på rummet som inte direkt var tyst. Vaknade sen upp med huvudverk. Yeah man kan inte alltid sova/vakna som en prinsessa ;)

Snart bär det av på teater på mamma och Miltons kusiner. Ja dem visar "Askungen" på Folketshus i Segersjö för endast 20 kr. Jag är inte jätte sugen på detta men vad gör man inte för sitt barn?! Kanske är för att den ligger i Tumba och inte på en "riktig" teaterscen. Vilka fördomar va?! Tror nog barnen tycker det blir kalaskul och det är det som räknas :)

Tonight blir det fira DenizeTorekällberget som fyllt år!! 3-rättersmeny och något glas vin bjuder kvällen på. Tror att det blir en relativt tidigt kväll för mig då jag har lite ont i halsen och fortfarande huvudverk. Kan ju hoppas på att detta försvinner till ikväll....
Lunchtime....

Inga kommentarer: