tisdag 9 november 2010

Mammabus

Ja som sagt klär man sig varmt så behöver man inte klaga på vädret. Tog min Uggs sen var det klappat och klart. Tack gud för att sånna skor finns. Jag som Alltid har frusit om mina tår alla vintrar jag kan minnas. Men sen förra vintern när jag köpte dessa så mår mina tår alldeles perfekt, även i -20 grader!!

Elvira låg inbäddad påväg till affären för att posta paket. Några saker jag sålt på Tradera, brev till f-kassan och sen reklamation på bilder från dagis. Ja vi fick hem fel. Inte var det på Milton&Elvira utan på en söt liten flicka vid namn Moa. Skulle kännas konstigt att sätta in henne i ramen.

Utanför porten gjorde jag en snölykta :) Milton ställde sig innanför dörren och tittade på haha. Han fick komma ut och titta sen när den var klar. Eftersom han såg att jag gjort den på bänken där man kan sitta frågade han -Ska någon sätta sig på den. Är det ett bus mamma?? Lilla prinsen har tittat på "buskul" som går på barnkanalen hahaha. Tyckte det iaf lät vääääldigt kul när han sa så till mig. Här försöker man göra en fin lykta med absolut bästa kramsnön som kom idag men han tror jag busar :)

1 kommentar:

Nathalie sa...

jag fryser alltid om mina tår =( , vart har du köpt dem, är det fårull i? o vad kostar typ?
kram kram