onsdag 24 november 2010

Arlanda!

Imorgon bär det av mot ARLANDA!
Dock ska inte jag på resa :( Men mina systrar.
Jag ska vara snäll och skjussa dem ut och drömma mig bort då jag ser alla flygplan lyfta mot varmare breddgrader. Visst nu är jag väldigt förväntansfull över mitt nya jobb men det är aldrig fel att ligga på playan och njuta ;)
Hoppas det går bra för min ena stackars syster som är mest flygrädd i hela världen. Hon får panik och tror verkligen att NU DÖR HON!!! Hoppas alla ljudböcker Robin fixat till henne på mp3n hjälper.
Efter underbara Arlanda blir det storhandling för min del. Ja sådant man måste göra för att få mat på bordet. Vardagslivet vill säga.
Nu är det tydligen filmdags här tycker Robin så byebye...

2 kommentarer:

Jessika sa...

Har du ens talat om för alla nyfnikna här på bloggen var du ska jobba?? Hihi kram

Madde sa...

ja det har jag skrivit i ett tidigare inlägg ju... under rubriken "framtiden"... men om någon läser kommenaren nu så upprerar jag mig och säger NK lek & baby =) puss