onsdag 24 november 2010

Jobba.

Fått mitt jobbschema nu över julen.
Såg riktigt bra ut tycker. Inte allt för många sena kvällar och det passar mig som mamma alldeles utmärkt. Visst det skulle inte fungera med hämting på dagis men 17.00 tycker jag är bra att sluta som jag då gör rätt många dagar. Längtar redan nu till nästa torsdag då jag börjar.
Robin får nu ta över min roll som "hemmafru" här under julen. Japp nu är det han som får lämna på dagis, städa, gå på babysim och kanske öppnis, hämta på dagis och laga mat :)

Idag blir det pizza till middag och imorgon hade jag nog tänkt slå till på tacos. Orkar inte hålla mig tills på fredag. Måste få lyxa till vardagen ibland lite ibland. Kanske blir det mkt tacos så att det räcker till fredagen med ;) Man får inte var dum inte haha.

2 kommentarer:

Jessika sa...

mmmmmmmmmmmmm PIZZA
mmmmmmmmmm TACOS!!!
Haha jag är så hungrig(0=
Skönt att komma ifrån mammaledigheten en sväng! Men du får inte svika mammamaffian helt va?!

Madde sa...

svika? med vadå? tyvärr så blir det inget dagtid på vardagarna för då kommer jag vara alldeles för upptagen ;) men klart jag ska klämma in dig darling! puss