torsdag 11 november 2010

Mogen tjej ;)

Herregud jag tror jag vet vad jag vill göra i mitt liv! Så här starkt har jag aldrig känt det förrut. Visst det är många år fram jag talar om men är det inte rätt bra att ha ett mål att sträva mot?? Att det tog 26 år att komma fram till vad jag verkligen vill göra är ju sjukt. Men fan bättre sent än aldrig ;) Kommer bli en himla resa på vägen (tufft är bara förnamnet)!

Idag fick jag höra att jag nu tillhör kategorin "gammal". Ingen arton eller nittonåring längre utan en "äldre tjej med barn". I detta sammanhang tog jag det bra men tankarna började ändå snurra endel som ni säkert förstår.

Imorgon eller nästa vecka får jag svaret som jag var på idag ;)

1 kommentar:

Nathalie sa...

Spännande det låter, nyfiken blir man jue på vad det e du ska göra =)
Jag har ftf inte rikigt klart för mig vad jag ska bli när jag blir stor =P