onsdag 5 november 2008

INTE!!!!!

Dagens middag: Potatis och korv i ugn.


Fick ett ryck efter lämning på dagis med att börja städa och möblera om lite i sovrummet. Det minska rummet i lägenheten. Känner verkligen för att flytta så Milton kan få eget rum och så Robin och jag kan få eget rum. Nu delar vi alla rum (ca 9 kvadratmeter). Vi har en 1,40 säng och Milton en säng som är 70 bred. Lite leksaker och inget mer. Helt proppat. Vi ligger i stort sätt på varandra. Börjar kännas en aning instängt, trångt och obekvämt. Men det är väl bara att stå ut ett tag till då.
Hängde sedan upp nya gardiner i köket.

Hämtade Emma i Tullinge C. Köpte fika. Denize skulle också ha kommit men hon fick förhinder tyvärr. Emma och jag drack te och åt winerbröd, snackade blaj och.... inget mer.
Nu är Milton hemma igen och det är snart dags för mig att börja laga till middagen för kvällen. Var egentligen sugen på korvstroganoff men det fanns ingen mix påse på Sabis och jag är sämst på att blanda till något gott på egen hand så jag ändrade menyn.
Robin skulle egentligen ha bowlat med grabbarna från jobbet efter jobbet men det blev inställt så han kommer hem till familjen istället och myser.

Imorgon börjar jag 8. Med andra ord måste jag ställa klockan på 05.30 och det är illa. Helt kolsvart ute och det känns som natt. Men härligt nog slutar jag 11.30 och ska endast sitta i möte hela förmiddagen. Alltså inget inget stå i kassan och slå i paket och inte heller babbla med kunder utan bara sitta med en kaffe och lyssna på några som ska prata.


Jag vill ha lååååååångt hår har jag kommit fram till.
Miltons nya: Måste ha korta armar, måste ha t-shirt. INTE långa armar.....
ööööö okej så man får endast höra nuförtiden -INTE INTE INTE INTE- är det trots eller??

Inga kommentarer: