tisdag 11 november 2008

Måleri, fotori.

Idag har lägenheten fotats! Hoppas bilderna blev bra. Imorgon läggs den ut på hemnet. Hoppas någon vill komma på visningen nu bara.

Jag, Emma och Jessika har idag druckit kaffe, kollat upp priser för hårförlängning, tagit en sväng i Tumba C, hämtat Milton på dagis.... ja det vanliga som ledigheteskommitén brukar göra.
Milton och jag gjorde tidig middag redan kl 17, blodpudding så pappa Robin fick nu göra ordning fiskbullar och makaroner stackaren. Men han verkar må bra iaf som tur är.

En målare var här och målade lite medans jag och tjejerna satt i köket och drack kaffe. Han hade nog kul. Tjejbabbel får man aldrig nog av haha.

Fick min lönespec idag och det var en positiv överraskning må jag säga. Nästa lär bli ännu bättre.

Glöm ej Despret today!!!!!

Inga kommentarer: