måndag 24 november 2008

Längtar till så mycket.

Det var eko på visningen idag. Känns faktiskt inte jobbigt ett dugg. Kan kanske ta upp det till våren igen. Just nu när snön ligger så mysigt där ute och helt tillfixad lägenhet med massa mysiga ljus tända och världens bästa grannar dörren intill vill jag inte flytta en meter. Vi gjorde ett lite försök för att vi fick ett ryck helt enkelt. Kan vänta tills jag får en större tjänst och att den här krisen lagt sig en aning.

Snart är det december och advent. Ska bli så mysigt att få julpynta. Lite stjärnor i fönstret och vår lysande tomte och mina fina julkulor vill upp från förrådet och upp i lägenheten nu. Dem bara längtar till att få göra lite myspys.

Läntar också till Spanien nu. Ska bli skönt att få lite värme efter några veckors kyla.

Om allt blir som planerat längtar jag också till nyår. Blir på ett hotell i Västerås med gänget. Middag, party och jäkligt kul ska vi ha. Dagen efter får det bli pulka och mys. Ja det blir nog kanon.

Miltons önskelista:
Bilbana
Bilbok
Racerbil
haha så söt.

Mamma skulle få en tjejbok i julklapp tyckte han. Robin skulle få julklapp av Jonne, Benny en bilbana och Jessika samma som mamma tror jag det var.
Godnatt!

Inga kommentarer: