torsdag 13 november 2008

Ombokning.

Idag blev det ombokning....
Från Lanzarote till Playa del Ingles.
Större solchanser och ca 1400 kr billigare
Åker en vecka senare än tänkt men det funkade bra för allas chefer så nu är det bara att "tuta och köra" som Fia skrev i ett sms till mig igår.

Inatt har jag Inte sovit många minuter inte. Lilla Milton är som besatt över att "pilla mammas hår" och det gör att man inte får sova särskilt mycket. Det här blir nog värre att vänja av med än nappen tror jag. Han har "pillat mammas hår" sen han var ca 6 mån. Det blev som hans snuttefilt. Men nu är jag trött på detta.... Har förklarat det för honom så pedagogiskt jag bara kan så vi får se hur det går denna nattning + natt. Har sagt att jag kommer att sova med en mössa på huvudet haha.

Idag har jag lekt med bästis J hela dagen. Båda jobbade kväll så vi har myst dvs, ätit frukost, tittat på youtube klipp bla (gamla Oc avsnitt, Nya Despret avsnitt, gamla eurovison låtar), tittat på när målaren målat mina lister vita och fina, ätit lunch och inget mer.

Jobbade 3 lugna timmar på jobbet och åkte sedan till svärföräldrarna för att plocka upp Milton och sedan ned till tåget igen för då kom pappa Robin hem från bowlingen med jobbet. Nu har han kilat över till Holken för att handla lite kök. Båda är utsvultna.

Det satt 4 st utländska killar i 12 årsåldern brevid mig på tåget hem idag. Bra och ren svenska men inslasg av "aboo, tjockt nice, fett fett fett och åter fett, brosan ja och massa andra slang jag inte kommer ihåg. Rätt kul ändå att höra hur dem snackar. En kille sa att han skulle kunna skjuta sig själv om han skulle råka spela bort 500 spänn på Birka. Dessutom tyckte han att Birka (båten) hade fett bra buffé och det var tjockt nice med discot kl 00.00. Öööö fick han äns vara där inne då??? Då säger en av killarna: Jag tycker att det är kul att köra kull i korridorerna Alla andra tittade på honom och sa ingenting. Stackarn.... han var tystast av dem alla.

Måste äta nu! Byebye!

Inga kommentarer: