lördag 8 november 2008

Ensam.

Igår kväll blev det middag på kolgrillen i Rönninge med helafamiljen dvs (systrar + män + mamma och pappa). Min Robin var på annan fest och Milton fick vara hos farmor och farfar. Syster Annette fyllde år. Vi skulle egentligen gått på bio men vi fick tag i en bränd skiva och tittade uppe hos mamma och pappa istället hehe. Där blev det kaffe, tårta och wisky (för de som ville).
Film: Mamma Mia.
Betyg: Helt Ok.
När man kom hem kl 23 var jag helt ensam verkligen. Inte ett ljud så långt ögat kunde nå. Tog ett bra tag innan jag somnade. När jag väl somnat kom Robin hem och själklart vaknar jag till då och hade svårt för att somna om igen, så typiskt.
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska ticka iväg så jag kan ta tåget till jobbet och jobbe lite. Robin ska hämta Mille plutt.

Kom och julshoppa vettja...... nu är det julpynt och julmusik över hela Åhlens ska jag säga er. Detta ska man jobba i nu i evigheter. Mysigt på sett och vis men musiken kunde dem ha väntat med tills kanske i mitten av december.

Gerts fredagsfräckisar!!
Kvinnan ligger inne i sovrummet och väntar på sin man. Mannen kommer in med ett får under armen.
Mannen: Ja det här är grisen jag brukar knulla när du har ont i huvudet.
Kvinnan: Men älsklinge det är ju ett får och ingen gris....
Mannen: Jag pratar inte med dig, jag pratar med fåret.

Inga kommentarer: