måndag 10 november 2008

Måndagmorgon!

Imorgon ska lägenheten fotas och ut för försäljning. Titta in på hemnet på onsdag.

Denna morgon har jag:
Duschat.
Skjussat Milton till dagis (han var jätte arg och ledsen idag)
Slängt skräp.
Vikt tvätt.
Satt på en diskmaskin.
Torkat av i badrummet.
Tagit ned alla fotografier.
Omorganiserat lite här och var.
Ätit frukost.

Klockan är 10.10 och jag ska snart fara till jobbet. Har tagit en hel del extra tider nu. Är så mycket jag vill göra så då måste man jobba ihop för allt också.

Detta vill/ska jag göra:
Spara pengar till Lanzarote resan i januari.
Köpa nya kläder.
Gå till frissan (hårförlängning, klippning, färgning)
Köpa super fina julklappar till Milton + småkusinerna.
Äta gott vaaaaarje dag
ja och mycket mycket mer............

1 kommentar:

Bubblan! sa...

jag vill göra precis alla grejjer du vill göra, men jag har finanskris i fickan!!