fredag 28 november 2008

Till mina älsklingar!!

Jag har inte silver och inte guld, inget du kan få
Det jag äger ligger blottat för din syn. Mina händer är tomma, men hjärtat fullt av nåt du inte ser. Så jag har nånting som är mera värt ändå .För om du tappar modet och faller ner på knä kan du vila här hos mig. Som en klippa i stormen att luta dig mot Och jag sviker aldrig dig
Jag ska följa dig genom eld och vatten Över land och hav Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå Från det högsta berg till den djupaste av dalar ska jag gå Genom tid och rum Ja, alla mina dagar ska du få
Och när vindarna ligger på vidderna dansar jag med dig Och solen bränner svalkar jag din hud För om du tappar modet och faller ner på knä kan du vila här hos mig Som en klippa i stormen att luta dig mot Och jag sviker aldrig dig
Jag ska följa dig genom eld och vatten Över land och hav Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå Från det högsta berg till den djupaste av dalar ska jag gå Genom tid och rum Ja, alla mina dagar ska du få
Jag ska följa dig genom eld och vatten Över land och hav Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slåFrån det högsta berg till den djupaste av dalar ska jag gå Genom tid och rum Ja, alla mina dagar ska du få Genom tid och rumJa, alla mina dagar ska du få.........

Hade jag kunnat sjunga hade jag sjungit för er babes, men dessvärre kan jag inte sjunga utan att det låter falskt så detta få ni nöja er med, texten till en helt underbar låt. Vartenda ord i texten är till er. Ja ni vet själva vilka ni är. Ta åt er precis så mycket ni känner för. Självklart ingår även min älskling Robin och min gulleplutt Milton till dem jag älskar mest i världen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gullig du är. Jag tar verkligen åt mig :) Love you PUSS&KRAM

Anonym sa...

Jag tog åt mig!! Tack min lilla pluttis!