fredag 20 februari 2009

Bästa vänner.

Läste nyss bästis blogg http://jekkazz.blogspot.com/. Hur underbar får man inte vara. Så fint skrivet om min lilla familj. Tro mig babe.... jag känner precis som dig. Love you!!

Det finns en blomma vit som snö,
kan ej vissna kan ej dö,
dess namn känner du nog igen,
trofast vänskap heter den.


Blev idag en sväng till IKEA med bästis. Skulle endast inhandla flyttkartonger men naturligtvis blev det massor av annat smått och gott också.
Bästis hittade perfekta lampor som vi ska ha på nattduksborden. Blev påslakan, gardiner och lite värmeljus. Blev lite rabatt eftersom jag lånade Jessikas IKEAkort. Var erbjudande på påslakanen jag köpte. Sovrummet kommer att bli det mysiga masterbedroom, tro mig. Brunt och turkost blir färgerna. Kommer bo där inne på heltid känns det som redan nu. Förrut har jag lagt all min energi på Miltons rum men nu börjar jag känna att kanske Robins och mitt kommer att bli det bästa.

Innan arbetspasset drog igång köpte jag fodrade regnkläder till Millen pillen och även en söt liten jacka till Neila. Barnbidragserbjudandet på alla ytterkläder har dragit igång. 20% är inte illa va?! Självklart har jag även personalrabatt på det också. Så med andra ord har jag gjort väldigt bra inköp idag.

Blev buzz med bästis efter jobbet. Surt var det för att jag förlorade båda gångerna (tror jag).

Prinsarna sover och det hade jag också tänkt att göra. Är en arbetsdag för mig imorgon ockås. Efter det hoppas jag på lite schlagertittande med Madde.

Inga kommentarer: