fredag 20 februari 2009

BUZZ.

Idag:

  • Lämna på dagis
  • Äta frukost
  • Städa (om jag orkar)
  • Köpa flyttkartonger
  • Börja packa
  • Åka och jobba 16-20
  • Hem
  • Kanske spela Buzz med bästis.


Känner lite smått panik över packningen. Trodde jag skulle ha mycket tid på mig att packa men nu helt plötsligt fanns det jätte mycket extra tider på jobbet som jag slukade åt mig på en gång. Nu sitter jag här med ett schema som är fullproppat av långa arbetspass. Får väl stå på nätterna och packa i värsta fall. Kanske Robin lyckas få ner lite saker i någon kartong, vem vet.


Saker vi nu ska köpa/beställa innan flytten:

  • Sänggalvel
  • Sängbord
  • Madrasser till sängarna
  • Tapeter
  • Lampor
  • Byrå till sovrummet
  • Diskmaskin
  • Tvättmskin/torktumlare
  • Klinker + fog
  • 1000 saker till Miltons rum


Saker vi ska köpa sen när vi flyttat:

  • Matta (den ska va under barbordet)
  • Ny tv (tar den andra till sovrummet)
  • Lite nyare gardiner
  • Blommor
  • Vaser och fina ljussaker kanske
  • Trådbackar till garderoberna
  • Badrumsstång
  • Tavlor lite här och var
  • Säkert sjuttioelva grejer till man kommer på senare.


Nu ska jag ta och vika in tvätt.... halleluja verkligen...... blääää......... men det är ett MÅSTE!!!!

Inga kommentarer: